28 haftama gırıs sagladım akıntılarım arttı doktorlar normel kabul edıyor ama akıntıyla beraber kenarlarada ıslaklık oluyor bu normel mi bilemedim akıntı azsa ıslaklık ondan daha cok oluyor bazen ıslaklıgon ortasında da hafıf beyazlık oluyor yasayanlar varmı bu durumu