Benim bebegim icinde bobreklerde genisleme olduğu söylendi. Karnimdan sivi alacaklardi şuan tedavi edilebilir mi dedim hayir dedi doktorum o zaman gerek yok dedim dogduktan sonra tedavi edilecekse o zaman bakilir dedim. Beni cevremdekiler cok korkuttu bebek idrarini yapamayacak cerrahi müdahale gerekecek falan diye ama dogdugunda gayet saglikliydi ve dogduktan bir kac hafta sonra bobrekteki buyume azaldi ve tamamen gecti. Kiz cocuklarinda genelde bu cok görülüyormuş❤️ korkulacak birsey yok