butterfly4 evet canım devlete gidiyorum...3hafta sonra gel dedi...tahmin bile söylemedi...çocukta sağolsun poposunu dondü...çikolata meyve suyu hiç birine banamisin demedi...sağliklı olusundan...ama insan alış veriş yapmak istiyor...her ay bi şeyler alıp atsam sonra banada rahat olur...