Gulcan-66 Ciceklerrrr 32. Haftada 2.380 kg ama her bebek farklı doktorunuz iyi dediyse başka bebeğin kilosuna takılmayın
heyecanlibekleyis_ ebruscan benimde 32+5 1900 dedi ama 31+3 de 1750 ydi doktor iyi dedi ama 10 gunde 150 gram almis cok az geldi bana ya
ebruscan heyecanlibekleyis_ Benim de öyle oluyor genelde on günde gidiyorum kontrole ve 150 200 gram alıyor. Doktor normal diyor. Sorun edeceğimiz bir gerilik yok dedi. Karın çevresi bir hafta geride benim. Yediğime içtiğime de dikkat ediyorum ama sanırım her bebeğin kilo alma hızı da farklı. Bu kadar alabiliyor. İlerleyen haftalarda hızlanır belki
heyecanlibekleyis_ ebruscan ya bu sicaklardada bisey yenilmiyor protein agirlikli beslenmeye calisiyorum ama moralim bozuldu 10 gunde bu kadar az olmasina
ebruscan heyecanlibekleyis_ bence çok az değil, canınızı sıkmayın hiç. Sonraki haftalarda toparlar bu şekilde almaya devam etseler bile üç kiloyu aşarlar zaten 🥰sağlıklı olsunlar en önemlisi o. Erken doğan çocuklar bile ne güzel toparlıyorlar sonra kendilerini