Hamile kaldıgımdan beri kendimi çok yalniz hissediyorum sanki etrafımdaki herkes benden sıkılmış kimse benimle ugrasmak istemiyo gibi eşim dışında etrafımda kimse kalmadı sizce normalmi. Yani bide ekstra hicbiseye tahammülüm yok en ufak olumsuz hicbiseye bazen kendi kendime kuruntu yapiyorum ben cok gecimsiz biriyim vs diye herkesden soguyorum bununla yani bu hislerle nasıl baş edilir bilemiyorum zihnimi yorgun hissediyorum