Hanfak Hanımlar detaylı ultrason da perinatoloji uzmanı bebeğin plasentasının ön duvarda olduğunu sadece hareketlerini ya yanlardan ya da çok seyrek hissedeceğimi belirtmişti. Benimle aynı durumda olan hamişler var mııı
Esmademir34 Hanfak benimkide önde hareketlerini çok nadir hissediyorum gunde bikere anca oda bazi gunler hissetmiyorum akşama kadar panikatak geciriyorum🤣bebişim iyimi diye 🤦
Zeynepkab Hanfak benimde öyleydi sırf bu yüzden 28. Haftaya kadar bebeği doğru düzgün hissedemedim şuan 36 olduk halay çekiyor😂
baharalper Hanfak Benim de öyle ama son haftalarda gayet hissediyorsunuz merak etmeyin😂 Sadece o sosyal medyada görünen ayağı, kolu net görme olayı olmuyor ama dalgalanmaları tepiklenmeleri çok da fazla hissediyorsunuz büyüdükçe
Hanfak Esmademir34 ayyy bende öyle hatta bazen belli net hareketler var ama mesela 2-3 gündür hareket var ama çok güçlü değil soluma yada sağıma yatınca hafif pıtpıtlar var. Panik ataklardan panik atak beğeniyorum 😂
Hanfak Zeynepkab bende 29 haftalığım tam net hissetmediğim günler oluyor. Tam net ne zaman hissetmeye başlarım
Hanfak baharalper mesela kaçıncı haftalarda net belli oluyor hareketler 🤭😂en azından ayak yada bedenini yasladığı yerleri anlayabiliyorum sertlik oluyor, sertlik olan yeri kaşıyınca ya da okşayınca yer değişiyor tamam diyorum iyi 😂
dilara__0 Hanfak 32 haftalığım şu an hareketlerini gayet net hissediyorum çoğunlukla kenarlarda hissetsem de 😅
Zeynepkab Hanfak ben 28 den sonra hissetmeye başlamıştım merak etmeyin sizde yavaş yavaş hissetmeye başlarsınız özellikle baş aşağı döndüğünde ayaklarıyla kendini çok güzel belli ediyor kaburgalarınızla savaş haline giriyor resmen bende öyle olmuştu😂
baharalper Hanfak 28den sonra artmıştı sanki ama yine de her gün çok düzenli hareketler olmuyordu bide çalışıyordum ben ayaktaysanız zaten anlamıyorsunuz çok, 30-32den sonra daha düzenli ve net olmaya başlamıştı
Bebissever Hanfak artık net hissediyorum anlıyorum onun olduğunu. 28 29 a dek gaz mı bebek mi anlayamıyordum
Hanfak Zeynepkab bende 29 haftalığım 2-3 güne kadar hareketleri iyiydi ama 2-3 gündür yumuşak şekilde hissediyorum hareketlerini
Gamze010 Hanfak benimkide plasanta ucu rahime yakın yanlardan vuruyo ama hareketleri baya iyi 18 haftamdan beri hissediyorum net
Hanfak Gamze010 allahtan plasenta rahme yakın değil ön duvarda olduğu için yastık görevi görüyor hareketleri seyrek oluyor
Hanfak baharalper ayakta da değilim, ufak tefek çamaşır yemek vs yapıp uzanıyorum. İnşallah bu haftadan sonra net hissetmeye başlarım