aleyyyyn vanilya_kokusu canım bende de 5 gündür kasık karın bel ağrısı var batıntı kramp oluyor arada şiddetleniyor Regl olmama 13 gün var erken belirti olabilir mi hiç böyle ağrı yaşamamıştım
vanilya_kokusu aleyyyyn valla canım aynı şekilde benimde öyle oldu hamile olduğumu tahmin etmiştim ama çünkü regl öncesi ağrım olurdu çok erkenden başladı tarihten 10 gün önce başladı agrilar
H-a-t-i-c-e Bilgebensalemm umarım kalbindeki olur canım benim ama regl belirtileri de aynı yönde adetinin gecikmesini bekle umarım istediğin olur 🌸
Bilgebensalemm H-a-t-i-c-e büyük ihtimalle addt belirtilerim o kasık sızlamalarım bitti çünkü adet geçirse test yapıcam teşekkür ederim ☺️
Terlikpijama Bilgebensalemm ben de bu belirtileri hissediyordum ve hissetmeye başladıktan 10 gün boyunca testte çıkmadı 22+1 hamileyim 🥰
vanilya_kokusu aleyyyyn 23haziranda regl oldum 28 Haziran da reglim bitti 4 temuzda yumurtlama oldu 5 de çatladı ayın 17 sinde test yaptım pozitif çıktı yani adetime 7 gün kala öğrendim 🥹🥹 inşallah sizin de öyle olur
aleyyyyn vanilya_kokusu dün acile gittim acaba farklı birşey mi var diye çünkü 5 gün oldu daha da artıyor kramplar tahlillerim temiz çıktı
aleyyyyn vanilya_kokusu benim karnımda göbek deligimin üst tarafı karnımın yan tarafları arada kasikta ağrı kramp batıntı ve agirlik hissi var birde belim ağrıyor
vanilya_kokusu aleyyyyn valla canım bendede aynu ağrılar var karnımın yan tarafı her yerime kramp giriyor ağrılarım şöyle aslında gün içinde sanki regl olacak gibi sancim oluyor bulantı var kusma yok bide yorgunum sürekli uyumak istiyorum
mavi123_ Bilgebensalemm canım ilk haftalarda hamilelik ve adet belirtileri aynı olduğu için insan asla anlayamıyor. En güvenilir sonuç için kan verin bence