Quennnn58 Corlu vatanda dogum bölğmü ebeleri cocuk doktorlar bebek yogun bakımı vs nasıl orda dogum yapanlar yaoazabilir mi
smgeem Quennnn58 30 temmuz ersonn hocada dogum yaptım sezaryen olmasına rağmen şükür normal doğum gibi atlattım. Ebeler anestezi vs hepsi çok iyidi. Sadece o gece nöbetçi olan hemsireyi beğenmedim o da şans tabii