Kızlar hem devlet hem özel takipliyim. Bugün devlette kontrolüm vardı kilosu 2640 gram çıktı. Baş ve karın çevresi bi hafta geri dedi. Takip edelim kilo alımı olmazsa suniyle doğum başlatılır falan dedi ister istemez tedirgin oldum. Özeldeki doktoruma ilettim durumu. Bi hafta geriden gelmesinin bi problem olmadığını söyledi. Yine de içim bi tuhaf. Kırmızı et normalde de hiç yemem hamileliğimde de yemedim. Yumurta binde bir bişeylerin içinde yiyebiliyorum tiksindim hamileliğimde. Sanki benim beslenmemden kaynaklıymış gibi kendi kendime sıkıntı ediyorum şu an🥲 ne yapmam lazım böyle bi durumla karşılaşan oldu mu? Muz, kefir ve kaşar dışında ne tüketebilirim? Haftada 2-3 kez avokado da yiyorum daha napabilirim🥲 önemli olan sağlıklı ve zamanında gelmesi önceliğim o tabiki..