Normalde reglm hiç düzenli değil geçen ay 29 mayısta regl olup letu kullanarak 16. Gün yumurtlama gördüm . 30 haziranda regl oldum. Bu ay ilaçla 19. Günde yumurtlama oldu. Sizce yine 30unda mı regl görürüm yoksa geç yumurtlamadan dolayı ileri atar mı 😔