Kızlar belki aranızda sinirlenecek olan vardır hak veriyorum ve bebeğimin 6 Mart normal doğum günü görünüyor. Balık burcu olmasını kesinlikle istemiyorum 😅Çok fazla miyomlarım var birden fazla ve üçtanesi 5 cm boyutlarında erken doğum da olabilir. Sıkıntılı bir süreç benim ki… 15,16,17 Şubat gibi doğmasında bir sakınca varmıdır ? Yorumlarınızı alabilir miyim ?