Feridekahraman23 Arkadaşlar merhaba merak ettigim bir konu var. Çatlama iğnesi oldugumuz günü mü sayarak ilerliyoruz yoksa çatlama iğnesi vurulduğumuz günün 36 saat sonrası mı baz alıyoruz gebelik testi yapmak için ??
Feridekahraman23 12 temmuz aksam 20.30 da vurdum iğneyi 36 saat sonra çatliyorsa 14 temmuz sabah 08.30 a denk geliyor 14 temmuzdan itibaren mi saymam gerekiyor diye düşindüm hiç bilgim yok malesef :(