Kızlar merhaba, bugün doktorda kontrolüm vardı beta hcg de baktı sonuç 1.20 çıktı direkt negatif dedi. Ama benim her zaman 0 çıkardı ve bu ay çok belirtim var, sürekli uyuyorum göğüslerim şişti ve iki gündür de karnımda kramplar var. Adetime de daha 12 13 gün falan var. Sizce artar mı gebelik var mıdır