Goncaaaalm Ben ebe olarak yorum yapmak istedim canım 🌸Senin durumunda olan o kadar çok anneyle konuştum kiiiii Hamileyken emzirmeye devam etmek bazen hem fiziksel olarak yorar hem de kafanı karıştırır. Eskiler der ama biz bunları artık tıbbi olarak desteklemiyoruz. Vücut asla bir bebeğe zehirli süt üretmez, bu çok net Ama şu da bir gerçek ki, hamilelikte hormonların değiştiği için süt tadı değişebilir, azalabilir ya da çocuğun emmeyi reddettiği dönemler olabilir. Bu da sütten kesmeye sebep olabilir. Bir diğer konu da annenin beslenme ve enerji durumu; eğer senin vücudun her iki bebeğe de yetecek gücü buluyorsa ve doktorun izin verdiyse, emzirmeye devam edebilirsin. Ama eğer yorgunsan, ağrıların varsa ya da düşük riski gibi bir şey yaşadıysan, doktorunla konuşup kesmeyi değerlendirebilirsin
15 aylık bir bebek zaten çok güzel emmiş, helal olsun sana. Şimdi bırakman gerekiyorsa da kendini suçlama. Sen zaten üstüne düşeni fazlasıyla yapmışsın canım