Eymen68_ tugcee60 benim aynı şekilde sadece akımtım vardı sarı rahim ağzı yarası yapmış kanama yaşadım tedavi olmanız gerekiyor
minikbaby20 Deletedmom_297 evet bu ilacı bende kullanıyorum ben ilacı kullandıktan sonra bende de kahverengi akıntı oluyor sonra duruyor bence normal ilaçtan kaynaklı
minikbaby20 Deletedmom_297 bana doktorum vajinadan fitil şeklinde al dedi öyle daha iyi etki ediyormuş ağızdan alınca yan etkisi de oluyormuş