duyguebuhan 10 Temmuz ovülasyon yumurtlama günümdü yarın regl olmam gerekiyor , bugün test yaptım negatif çıktı . Cumartesi bir daha yapacağım sizce bir günde sonuç değişir mi ? Erken mi yapmışım testi ne kadar beklemeliyim ?🥹
DuruDefne_mommy duyguebuhan çatlama gördükten 10 gün sonra öğrenmiştim ben.Ama bazen geç döllenme olayı oluyor belki öyledir siz yine de testi tekrarlayın inşallah pozitif görürsünüz
duyguebuhan tahamommy yani hep düzenli olur reglim bir iki gündür de akıntım kesildi yok mu diyorsunuz o zaman negatif çıktığına göre 🥴
adatuna DuruDefne_mommy canım geç döllenme regl’den sonraki 14.gün yumurtlaman gerekiyorya onun 25 gün sonra felan olması demek yani yumurtlama günü belliyse geç döllenme olmaz
tahamommy duyguebuhan yani evet malesef ki ama yumurtlamanız gecikmişde olabilir o yüzden çatlamadan emin olduğunuz gün önemli aslında, ben ovülasyonla emin olduğum için genelde 10. Gün testimde çıktı çıkmadıysa anlıyodum ve adet oluyordum 🫠
DuruDefne_mommy adatuna yani mantiken öyle olması gerekiyor ama bilemedim ki burda çok duyuyoruz ya ondan belki olabilir dedim
Mrszeyna duyguebuhan canm benimde uygulamaya göre 11 temmuz yumurtlama gösteriyordu adet günüm 23 temmuz hağla olmadım 3 gün önce kan verdim 1.2 ama rahim kalınlığı var baya dedi doktor bugün sabah test yaptım negatif ama geç yumutladıysam çıkmaz seninde öle olmuş olabilir geçen ay adete 1 gün varken yumurtladım doktor baktı