Melo2107 Kızlar ben normalde adet tarihine göre 25 +4 ama bugün detaylıdq sağlıklı ama 22 4 olduğunu öğrendim doktor bisi demedi qma ben takıldım doğumum ekim sonu kasim başıydı şimdi kasim sonu daha önce böyle yasayan varmi