Kelebekkkk34 evet canım doktor dedi hiç yumurtan yok diye
Tüp bebek merkezine gitmistim orada hangi yumurtayla yapcaz hiç yok demisti doktor sonrasında başka dr gittim onlarda aynı şeyi söyledi. Sadece bir doktor korunmayı bırak bazen çok zorda olsa işte adet dongusunden sonra 1 yumurta oluşuyor dolleniyor gebelik olusabiliyor dedi. Benim bir evladım var rabbim ona sağlık versin varım yoğum onun bu saatten sonra diye 2..bebek fikrini aklımdan çıkardım. Sadece sağlıklı bir şekilde adet görmek istiyordum 3 ay ilaçsız tam günümde çok güzel regl oldum. Aralık ayında 3 kere rüya gördüm biri bana hamilesin diyip duruyordu tamda disciye gidicektim dedim smdi bide biaey vardir yoktur ama varsa riske atmiyim dolgu falan yaptiricam ilaç alicam derken test yaptım kıpkırmızı çıktı hemen kan verdim değer 2 bin kusurdu hamileymisim:) yani o ay Sadece oluşan 1 yumurta nasıl olduysa bize mucize olarak geldi. Kafanızı boş bırakın biliyorum çok zor ama teslimiyet bazen en güzel ilaç 💜