Alarasuuu Merhabalar 38+4 haftalık hamileyim doktor bebek kanala girmiş dedi 1 2 günü var dedi gece sancılarım oluyor ama başka belirtim yok sizce ne zaman olur bebiş artık karnım iyice aşağıda ve çok zorlanmaya başladım
Merve-metin Alarasuuu 24.haftada bebeğim kanala girdi ve asla pozisyonunda değişiklik olmadı 37.haftada ani şekilde acil doğuma girdim yani demem o ki kanala girdi hemen doğum olacak diye bekleme bebeğin kendi gelmek istediği zamanı kendi seçiyor canım sen sadece bekleyeceksin sağlıkla kucağına al bebeğini 🙏🏻😍
Alarasuuu Çok teşekkür ederim 😍 doktor niye acaba 1 2 günü var dedi o kafama takıldı başka bişeyden o zaman