MerveLeo Merhaba kızlar. Ben ilk hamileliğimde saçımı kestirmedim böyle bir batıl inanç olduğu için. Şimdi kestirmem lazım çok uzadı ve boya aşırı kuruttu. İlkinde kestirmedim diye vicdan yapıyorum ama 😅 siz kestirdiniz mi
erikarpuz MerveLeo dün kestirdim artık uğraşamıyordum ya Allahın verdiği ömrün uzunluğu saçıma bağlı olamaz diye düşündüm
tahamommy MerveLeo bütün batıllara kulaklarımı tıkayıp istediğim gibi davrandım ben 🥲 ilk 3 ayda kendim kestim ve saçlarım şuan daha güzel oldular 😍
ucuncugeliyo MerveLeo boyle bi batil inanc oldugunu bilmiyordum. Ama bilsemde keserdim cunki benimkilerde uclari cok kurudu ve hamileligin ilk aylari oldugu icin cok da dokuluyo
Accountant MerveLeo böyle hurafelere inanmıyorum aslında ama anneyle aradaki bağı falan etkiliyor gibi şeyler okudum bir kaç hafta daha bekleyeyim dedim
Cigulibinnaz MerveLeo ilk hamileliğimde de ikincide de kestirdim. İlk çocuğum sağlıkla dünyaya geldi şuan da hamileyim. Hiçte bişey olmadı tamamenn batıl inanç