Kaderyusuf Nur482482 inşallah gönlünüzdeki olur . 😅 yazın yinede bende bir sonraki hafta öğrenirim herhalde
Iremsel_ Nur482482 bende meraktan sürekli atmıştım hep kız dedi şuan 14 haflığız 12 haftada iki doktorum da kız dedi yani doğru çıktı benimkide
Kaderyusuf Asklim başla görüntü atmanız lazım aynı şeyleri söylüyor 11 haftadan sonra başka görüntü yok mu
Karumrysa 12+3 ultrasyonda %90 erkek dedi değişme ihtimali var mı aramızda böyle durumu yaşayan var mı
Cicilininkini Nur482482 3gün önce felan kendi ultrason fotografımı attım 7haftalıkkenkini kız dedi Şimdi sizin durumu okuyunca bide erkek bebegini doguran bi arkadasımın eski ultrason fotografını attım ona da kız dedi yanıldı yani onda
szcgly12 mom3460 Bana hep erkek diyor kız çıkarsa ben yapay zekaya ne diyecegımı biliyorum hahhahaha🤣🤣🤣
Haticesudde Nur482482 aaa şaşırdım baya😳 Demek chatgpt bu işte iyi. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah💖💖
Nur482482 ceydans yüzde yüz bilemez zaten canım yav sizde 🤣 ama çoğunlukla biliyor valla instagramdaki sayfalardan iyi biliyor bence kdjfkfkd