Annesii66 benimde kendi annem destek oluyor doğuma giderken o bakacak, hastaneye götürmeyi asla düşünmüyorum çünkü çocukların düşüncelerini bilemeyiz olayları ne yöne çekeceklerini vs, kaş yapayım derken göz çıkarmaya gerek yok. Hastaneye hasta olunca gidildiğini bildikleri için kardeşim annemi hasta etti gibi bir düşünceye kapılma ihtimali çok yüksek. Eşim ev ve hastane arasında git gel yapacak çoğunlukla oğlumuzun yanında duracak çünkü akşamları ikisi beraber uykuya geçiyorlar düzenini bozmak istemiyoruz, kayınvalidem ve kız kardeşim benimle hastanede duracak zaten her an doğum olabilir bekliyoruz 🥹