Sata göre 16 haftalık hamileyim ama ultrasonda 14 haftalık gözüküyor sehir ve devlet hastanesine gittim daha cinsiyet icin erken diyorlar genelde 19 20 haftada söylüyorlarmıs bu ayın 30 u dogum günüm ve ben o gün cinsiyetimi ogrenip dogum gunumü güzel gecirmek istiyorum özele gideyim diyorum herkes ne gerek var bosuna gitme 1 ay sonra ogren ne olacak sanki falan diye baskı yapıyor birde özele gitsem 15 haftalik falan oluyor dogum günümde özeldeki doktor söylerlermi sizce ne yapmalıyım