Kızlar 32+4te nstde sancılarım çıktı doktorum iki gün hastanede yatırdı şimdilik bebişin gelmesini durdurduk ama erken gelir diye korkuyorum nidicard verdi günde 4kez 6 saat arayla ama aşırı çarpıntı yapıyor sanki doktorum herşey yolunda şimdilik dedi ama içimde huzursuzluk var sanki eskisi gibi hareketli değil Salı bir daha gidicem ama acaba ben mi kuruntu yapıyorum