Kizlar ucuncu gebeligim maalsef kazara oldu. Ben istemiyordum cunku iki kucuk bebegim var . Ama Allahtan gelen kabulumuz tabiki. Sadece icimden dua ediyorum belki normal gebelik degildir bos kesedir diye utaniyorum bunu soylerken ama psikolojik olarak kaldirabilecek durumda da degilim . Uc cocuk anneleri lutfen biraz teselluye ihtiyacim var . Bide benim gibi olan da yok etrafimda 3 cocugu arka arkaya getiren . Bu yuzden de cok korkunc geliyo