Briahll
Benim normalde sağ tarafımda çok Keskin bir ağrı vardı acile gittim alttan muayene oldum 3-4 tane doktor baktı kese var yolk var ama sağ tarafımda bir şeyden şüphelenir gibi oldular.
Bana normal polikliniğe gitmemi söylediler dün gittim bu sefer karından muayene oldum kese var dendi yine yolk da var kese. Parlak duruyor dedi, ama sağ tarafıma bakınca bu doktor da biraz şüpheli gibiydi. Öyle olunca o testleri istedi