Esrakse Kızlar 7haftalık hamileyim kalp atışını duyduk çok şükür ama gebelik kesesi düzgün değil dedi. Bu durumu yaşayan var mı 😞😞
FatmaAtess Esrakse ben yaşadım tam yuvarlak değil demişti doktorum bana bol bol su iç dedi bende öyle yaptım istirahat ettim suyuda oturarak içtim keremiz düzeldi çok şükür inşallah sizinde düzelir
Esrakse FatmaAtess kese düzgün değil istirahat et progestan kullan haftaya kontrole gel dedi. Açıkcası öncesinde 2 gebelik yaşadım düşük yaptım, biraz endişelendirdi. Bir de tedavi ile olmuştu