11.12 13 aradı çıkıyor tansiyonum doktorum protein kaçağı olabilir dedi bugün baktırdım az birşey çıktı dr takip önerdi bir hafta boyunca tansiyon takibi yapacam + adalat hap verdi haftaya bugün tekrar idrar vereceğim inşallah düşer . Başka ne yapsam düşer acaba bu protein kaçağı . Adalat hap içenler sabah mı akşam mı içmeliyim acaba hangisi iyi olur .