YagmurDaskn Zehrabuglem Ben de arıyorum bakınıyorum. Ama ben pantolon giymediğim için tunik tarzı şeyler sevmiyorum
Sengulkrgz Zehrabuglem maalesef tesetturlulere gore pek bir sey yok...Armine ve tugba giyimde bir kac tunik ve pantolon buldum da aldim yoksa pek bir sey yok yani cok az sececk
Ed71 YagmurDaskn valla ben 33.haftadayim hamile kıyafeti almadım beli lastikli pantolonlarla geldim bugüne tuniklerim zaten salaş yine giyorum resmen 33 haftadir emanet yaşıyorum kendim için olan tüm alışverişleri doğumdan sonraya salladm😇