Öncelikle bu satırları yazarken aşırı aşırı duygusal olduğumu belirtmek isterim burada ne kadar post açmıştım aşılama çatlatma iğnesi kimyasal gebelik derken şimdi miniğim kucağım da çok şükür 🙏🏻
38+6 gecesi 39a merhaba derken gece 4e kadar bir sancı çektim regl ağrısı gibiydi ara ara girdiği için doğum olacağını hiç düşünmedim en başından beri vajinal doğum planlıyorduk bebişin kafası pelviskten istenilen yere bir türlü inemed pozisyonu 32de almıştık benim çapımda iyiydi ama nasip değilmiş ne squatlar ne hareketler olmadı kendimi hiç bir zaman da şartlamadım zaten tek bir doğum için her neyse sabahı denize gidecektim kurtlu ben asla yerimde duramam :) nst kontrolü için girdim herşey yolunda sanıyorum sancılarım çıktı bebeğin kalp atısı yavaslamış doktor bu iyi bir nst değil acil sezeryana alacağız dedi tabi ben nereden bileceğim plaj terlikleriyle gelip doğum terliği ile hastaneden çıkacağımı :) hastane çantamı almak için bile göndermedi ev yakın olduğu halde yatışım yapıldı nstye gireceğim için yemek yemiştim 6 saat geçmesini bekledik sabah 10:00 gibi yatışım yapılmıştı sanırım sancılarım geçmişti nst gayet güzel cıkıyordu bu süreçte spinal oldum iğneden cok korkuyodum belimde ve boynumda skolyoz var ama asla acımadı gebelik boyunca coraspirin kullandım inanın o daha cok acıyordu sonra uyuştum 5 dk icinde kesi oldu 14:41de kızım merhaba dedi dünyaya çok şükür 🙏🏻 sonrasında bir baş ağrım olmadı doktor kafein tüket demişti ama bir iki tane içtim az az kahve en çok kuluçlarımın olduğu yere sırtımın arkasına bıçak saplanır gibi ateş gibi ağrı oldu bugün 13. Gün hala ara ara zorluyor iki gece kaldım hastanede yürüyüş aşırı zordu ama kesinlikle spinalden korkmayın biraz uzun oldu farkındayım ama herşeyi ile anlatmak istedim banada yazmak nasip oldu böyle hep okurdum çok çok şükür allahım sen hak eden isteyen herkese nasip et 🙏🏻❤️ bu arada doktorum normal doğum bir daha yapamıyacağımı genel olarak pelviksin dar olduğunu söyledi yani bebekle ilgili bir durum değilmiş tabi 2. Çocuk olursa baska doktorada bu konu için görüneceğim.