Gkcgkc canım benim de iki gün üst üste awox silik çizgi çıktı ama sonra kayboldu az önce yine yaptım yine çok silik kayboldu ama dün bat tarihimdi regl olmadım gecikti şu an elimde başka test de yok sorum şu eğer olsaydı geciktiğim için daha koyu çıkması kalıcı olması gerekmez miydi