Merhaba hamilelik sürecimde ilk 6-7 ay gülşah dalgacıya gittim sonra medline sibel atağya geçtim evime daha yakın olduğu için ama sibel hanım normal doğum yaptıramicağını söyleyince Altınkoza hastanesi fatma ersöz bozkurta geçtim oda yaptırırım normal ama küçük bir ihtimal dedi fatma hanımda doğum yapan oldu mu olduysa sezeryanda dikişleri nasıl veya normal doğuö süreci nasıl geçti?