Zeliha1_ bağlama ile de gebelik oranı varmış canım maalesef hiç birseyin çözümü yok rahimi aldırtacaklar en sonunda adama yok sana baglamazlar ben 21 yaşındayım bana yapmıyorlar daha özelde yapıyorlar ama 2 çocuktan sonra ya deri altı implant yada bağlatma düşünüyorum ama bağlatma konusunda çok kararsızım .