Kizlar yardimcı olabilecek birileri var mi acaba aranizda. 19 haftalik hamileyim sag tarafta ayaktayken hafif agri ya da batma oluyo aciyo gibi sanki değişik bisey. Uzaninca geciyo ama. Dün kontrole gitmiştim hersey normaldi zaten. Buna benzer bi durum yasayan var mı aranizda.