Miracle_1
Yok benım adetime 4 gun vardı erken gebelıkte gorundu ama normal testlerde gorunmedı, ama kızım gec dollenmeydı adetim 10 gun gecıkmıstı erken gebelıkte bıle zor gorunmustu doktorum kızımda gec dollendıgı ıcın gec yumurtşadıgın ıcın bundada erken yunurtlayıp erken dollendıgın için cabuk ogrenmıstın demıstı, erken yumurtlayınca ıllee hemen dollenmez bazen gec dollenebılıyormus bu durum yunurtlama dollenme cok farklı olay demıstı benım doktorum gecıkmeler arasında farklar tabıkı olabılır demıstı o yızden adetınız gecıktıyse yınede bekleyın derim yada en ıyısı kan vermek