SevvaallEr Hatta bence var goruntunuzu ekram resmş aldımda bıkaç renklendırme oynama yapılınca sıyah beyazken dahada belırgın bi kan verınn :)
Elome SevvaallEr bir de dün öğlen yaptım hiç bir şekilde çizgi felan yoktu bugün ilk idrarla çıkması normal mi
Admsarzu Elome 😂 valla mı ben hala inanamıyorum geçen ay kimsayal geçirdim bu ay yumurtlama takip yaptım folik asit başladım bal ceviz yoğurt Allah ne verdiyse 😂😂😂
Elome Admsarzu valla bana göre var bende kasımda kimyasal gebelik yaşadım inşallah ikimizde güzel haberler alırız
Melismelo Bende böyle öğrendim bak erken gebelik testi ile varla yok arasıydı günler gectikce daha belirgin oldu