Arkadaşlar merhaba ben şu anda 33 haftalık hamileyim tahmini 49 gün gibi bir sürecim kaldı doğuma en başından beri sağlık sıkıntıları yaşadığım için çok fazla hastanede değiştirdim devlete de gittim Özele de gittim şu anda Esenler avicenna Hastanesi’ne gidiyorum doktorum ayrıldığı için başka bir doktora başlamak zorunda kaldım hamileliğin başında Psikiyatri tedavisi görüyordum daha doğrusu 1 buçuk yıldır tedavi görüyordum hamile olduğumu öğrenince tedaviyi yarıda bıraktım ve kestim ilaçları kullanmıyorum ama bazen ara ara tabii ki de beni tetikleyen şeyler oluyor ve panik atak yaşıyorum tam olarak tanım anksiyete panik atak ve depresyondu bir önceki doktorum normal doğum için beni çok motive ediyordu hani ne olacağını ancak doğumda görebiliriz gibisinden dün doktorumla görüştüğümde yeni doktorumla yani bana tam teşekküllü bir hastaneden normal doğum yapabilir onay kağıdı Getirmem gerektiğini söyledi böyle tedaviler görüp de normal doğuran veya sıkıntısız geçiren var mı her iki doğum şeklinden de çok korkuyorum ama normalde denemeden direk sezeryan yapmakta beni çok korkutuyor. Cevaplarınızı çoo merak ediyorum