5 haftalık gebelikte zaten kese boş oluyor ilk önce kese sonra bebek sonra da kalp atışı duyuluyor . Benim 5 haftalıkken kese oluştu doktor 2 hafta sonra gel kalp atışını da duyarız dedi . Ama stres yapmaman lazım şuan zaten kesen boştur ve bu çok normal bir şey