Hilalsntrk ben kızımda ilk 4 ay kustum hep çok zayıf oldum, 5.aydan sonra iştahım açıldı yemeye başladım ama öyle muz, kefir, ceviz falan hiç tüketmedim, evde ne varsa onu yerdim özellikle peynir çok tüketirdim hala da öyle bi peynirden midem bulanmiyordu, kızım 3810 kilo doğdu şaşırdım hatta, dikkat etmezsen daha çok alır bebeğin bana göre öyle, çünkü bir şey için çabalasak olmaz o yüzden evde ne varsa yiyin onlar her türlü kilo alıyor