Tam 40. Haftamda dünyaya geldi oglum. Ilk gebeligim oldugu icin cogu seyden bi haberdimm . Sabah 10 gibi sancilarim basladi adet agrisi gibi. Sonrasinda nst icin çağırdılar . Duzenli olmadigi icin sancilar eve geri geldim. Sonra oglen 3e dogru siddetlendi tekrar nst icin çağrıldımm. Yemek yiyip dogum yapacagim hastaneye gelmemi istedilerr. Gittigimde 4 cm acikligim vardi . Aksam 7 de yatisim yapildi. 10da oglumu kucağıma aldim. Saatte 2 cm açıldım . Açılmam hizliydi ama bebisin kafası tam olarak istenilen duzeyde kanala girmiyordu. Hareketlerle, egzersiizlerle oldu. İstanbuldaysaniz eger Eray Balcan doktorumu kesinlikle tavsiye ederim. Hele nazire ablam bastan sonra kadar destek oldu. Rabbim herkese kolay dogum nasip etsin🩵