Arzu19988 32+1 deyim o bana da oluyor. Daha dün bunun için kontrolüme günler olmasına rağmen yine de gittim. Duramadım bıçak saplanıyor gibi ağrım vardı ve yürümekte zorlanıyordum. Nstye bağladı ve herhangi bir sancım çıkmadı bu tarz ağrıların olabileceğini doğumdan önce yalancı sancı denilen bir durumu yaşadığımı söyledi. Yani bıçak batması sanki içeride etimin acıması çekilmesi gibi ağrıların normal olduğunu söyledi. Önemli olan karında başlayan ve sırta doğru yayılan karın bölgesini taş gibi yapıp tüm karında kasıkta gittikçe sıklaşan ve rahatsız eden bir ağrının doğum sancısı olduğunu söyledi. Yine de sizde doktorunuza danışın isterseniz.