Merhaba dün kalp atışını duyduk doktorum aile hekiminden hem kayıt yaptırırsın bide kan ver haftaya kan sonucunla yeniden gel diye elime kaşeli bi kağıt verdi sanırım ek takviye falan yazmak için bakacak bu kanı benim aç karnına mı vermem lazım heyecandan doktora sormayı unuttuğumu farkettim