Moz ben bir profesöre gidiyordum bebeklerin kalbi durdu diyince kendi doktorum .o en son bana bir daha hamile kalırsan iğne ve progestan başlayalım demişti . Ben hamile kaldım adama ulaşıp randevu alacaktım ama doktor mısıra gitmişti . Asistanına durumu anlattım size hemen progestan ve iğne başlayalım dedi ama ben doktoru görmeden o doktora gitmek istemedim 2 hafta sonra döneceğini duyunca başka doktora gittim 2. Seçeneğime . Şuanki doktora kaç kere peogestan da istiyorum dediysem hayır senin düşük tehliken yok gerekte yok kanama alanın ya da rahim ağzında bir problem yok demişti vermemişti . Kullanılmıyor olsa o gittiğim profesörü çok beğeniyordum yaşlı ve bilgili birisiydi o başta demezdi ama benim doktorum tercih etmedi sadece