Merhablar burda bı posta denk geldım ikili taramada olan beta HCG degerınde cınsıyet bellı oluyormus 50 altıysa erkek 50 üstüyse kız acaba doguruluk payı var mı dıye merak ettım yanı benımde bılgım Yokk cınsıyetı bılmedım ıçin merak ettim acaba tutanlar var mı ama sadce ikili teste olan beta HCG degrıymış heralde öyle yazıyordu..