Yasanur iyi günler güncel durumunuzu soyler misiniz benim de sizinkiyle aynı erkek bebek, detaylida normaldi 27 haftalıkken girdiğim USG de bir taraf 9 cikti takip önerildi, şuan bebeğiniz nasıl umarım iyidir doğum yaptiniz mi ben de çok endişeliyim durup durup agliyorum