Hanife5656 liyamm55 benim de 3 hamileliğim hep dua ediyorum doğumum kolay olsun diye 35 haftalık hamileyim bakalım nasıl geçecek
5134 liyamm55 Ben dördüncü sezeryanıda oldum Elhamdülillah iyiyim korkacak bir şey yok inanın vesveseye kapılmayın ben çok korktum sütüm zor geldi doğum öncesi stres olmayın herşey hallolur dua edin Rabbim kolaylık versin hepimize 🤲🏻
liyamm55 Beyendi Valla ben korkuyorum nefes darlığıda başladı doğumda ne olur bilemem artk inşallah uzun sürmez