Ezgicnts valla tuhaf gelir kulağına belki kuzum ama 5 tane gebelik yaşadım 3 tanesi korunmasızdı düşük oldu 2 tane kızımda biri tedavi sürecindeyken gebe kaldım diğerine de kızım 6 aylıktı hapla korunuyordum 2. kızıma gebe kaldım ama kınadığım şey başıma geldi öyle deyim ben de derdim korunurken gebe kalınır mı falan kalınıyormuş hatta en son koldan iğne yapılan korunma yöntemi var ya onunla gebe kalanı duyduktan sonra güvenim yok ne yalan söyleyim ama bazı durumlarda mecburuz tedbir bizden takdir allahtan diyerek🥰🙏🏻