AdenLina99 Kızımın adı Aden Lina 13+3 um yüzde doksan erkek dendi eşim aslan ismine takmış ama ben ısınamadım dışardan duyulunca hoş isim değil gibi benimde aklımda Atahan var öneri alabilirmiyim sizden de
ikiprensannesii_ Cileklipizza büyük oğlumun ismi YASİN ERİM KOYDUm BUDA ERKEK BUNDADA 3 İSİM VAR AKLİMDA Yusuf Eray emir ege yada emir efe düşünüyorum sizede belki fikir olur sağlıcakla alın kucağıniza hayırlısıyla gelsin illa güzel bir ismi olucak tabi