OzlEmrah oo eşim aşırı düşkündür Türk isimlerine şimdi kızım olacak Umay Ece olacak ismi Allah kısmet ederse. Eski Türkçe de Umay İje diye geçiyor yeni doğum yapan kadını ve çocuğu koruduğuna inanılan tanrıça, kraliçe diye. ama benim adım Asena olmasaymış kesin Asena koyarmış 😀 valla ben adımı çok seviyorum. Bence hiçbir siyasi partiyle alakası yok tamamen Türklükle alakalı bir isim. ablam; Bilge, abim; Kahraman Kürşat. çok seviyorlar isimlerini onlarda. Sizin düşündüğünüz isimler de gayet güzel bence