Korunmama rağmen yinede hamile kalmışım hap yazmaya gittiğim gün öğrendim bulantı oldu regl olmadım şüphelendim test aldım sonra bide hap yazdırmak için randevu aldım doktordan ,asistan şüpeleniyorsan test yap dedi ve sonuç pozitif uyuyamıyorum stresten üzüntüden inşallah sağlıklı olur ama hiç hazır deildim çok kötü hissediyorum kendimi gözlerime uyku girmiyor desteksiz (eşim sürekli çalışıyor)tek başıma çocuklarıma bakmanın doğurmanın uykusuzluğun dibini gördüm kabustayım gibi hissediyorum çocuk seviyorum ama şuan hiç istemiyordum eşimi görmek istemiyorum tahammülüm azaldı 😢